Räcker förlåt?

Väldigt längesen jag blogga? 
Det var typ inte meningen. Eller?
Men iafl, jag har haft annat för mig? Typ legat i sängen, kollat film, vart på kalas, vart hos hästen och ja, jag har haft besök också ;) Mys!
Men va gör jag? Va händer?
Jo nu ska jag förklara för er, idag har jag vart en sväng i stallet, och sen har jag vart med underbara Jennifer, vet ni vad vi var med om då? Jennifers katt tog in en fågel å lekte med, å döda :| Vi vart helt förstörda, stängde in oss på jenjens rum, och fyyy.. Men Jennfier fick ut fågeln iafl.. Ush, va hemskt!
Sen åkte vi till Lisa, åh så pröva jag hennes underbara balklänning, så den ska jag få låna på balen här om några veckor, så jäkla skoj :D
Måste drar, skriver snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0