Önskar jag var mer basic

Men det är jag inte?
Inte för fem öre? Är inte en sån tjej som går runt med samma frisyr dag in och dag ut, inte heller en sån tjej som bara drar på sig några kläder och går till jobbet, jag är lite mer än vanligt. Har lite mer ögonskugga, lite mer vågade bilder på bloggen, lite mer pedantisk, lite mer av allting. Och det tycker jag om. För det är jag.
Har under ett tag funderat på, vem jag egentligen är.
Men det är ganska simpelt, jag känner mig själv ganska så bra. Eftersom jag vart med om det meste (tro det eller ej) Så vet jag hur jag reagerar i olika situationer. Jag har mött döden två gånger i mitt liv, dock när jag var väldigt liten. Jag har lärt mig att bygga upp förtroende för en människa, och sen få det raserat. Jag har mött falska vänner, Jag har vuxit ifrån vänner, och även funnit tillbaka gamla, jag kan fortsätta hur länge som helst. Men jag är iafl en tjej, men skinn på näsan. Som samtidigt är väldigt känslig, bryr mig om andra, men när det väl gäller så tar jag mig själv i första hand. (Vilket är ganska positivt?) Är också väldigt ytlig. Vilket jag tror dom flesta av oss är, men få erkänner. Jag är en blödig människa. Och jag vet, att jag klarar vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Mortengina

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-09-26 @ 12:55:50
URL: http://mortengina.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0