NU JÄVLAR!

Har ni lidit?
Kan tänka mig det ;)
Men igår var jag helt slut, så jag orkade inte skriva något :)
& Idag ja.. Ni tror kanske jag vakna nu? Men nejjjdåå!
Var uppe vid 8 och ringde snubben som är ansvarig för min stamrenovering av MIN nya lägenhet ;)
hehe.. Så vi ska träffas kl 15 så ska jag bestäma kakel och sånt dära i mitt badrum ;) Hehe.. Spännande..
Nej, det är många beslut som skall fattas idag, lampor och handfat, tvättmaskin osv osv..
Men det är kul! För det är mina beslut!
SÅ JÄVLA VUXET ! ;)
haha.. Skulle på fotografering idag. Men palla inte?
Nej hade en fuldag + att det här mötet dök upp också.
Ska se om min kusin kanske vill fota mig lite sen ;) Om jag får till håret :)
Har ju köpt en Babyliss iCurl, damn I love it!
Stor städat rummet har jag också gjort :) Men man tappar änna suget, huvudet har redan flyttat liksom ;)
Hela morgonen har Burlesque album gått på repeat.. Me like..
Min lediga dag idag.. Wow..
Mamma tvättar min tvätt.. Ska njuta av det dom här sista veckorna.. Medan hon lagar lunch och tvättar och stryker min tvätt sitter jag här framför datorn och sjunger.. Men jag är ju tonåring ännu.. Iafl i nån vecka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0