Nu är jag tillbaka som vanligt!

Vilken tur va? Att jag kommer köra ca 7 inlägg om dan?
Det gillar ni? :)


Jag åkte ju till Garbo igår, och dom ville faktiskt lämna tillbaka henne.
Hon var rädd att Garbo skulle tappa skorna lätt, hennes hovslagare trodde det.
Men jag tar tillbaka Gabbsan med öppna armar ändå. Hon är ju min ögonsten ♥
La ut henne på annons med en gång, för jag känner ju att jag inte har tid/lust/råd och en nappa på en gång, så
hon ska faktiskt komma och kolla på henne ganska så snart.
Bara min älskling hittar hem snart ♥
Nog med häst snack, har förstått av Sandra att det är snusk man ska skriva om. Då får man läsare..
Men funderade på vad jag skulle skriva om för snusk?
Är ju inte lika brutal som Sandra liksom.
Men fattat att ni gillar naket iafl ;)
Denna går på repeat hos mig nu
Serena Gomez - who says

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0