Natt inlägg

Inte riktigt, men vi kan ju låtsas?
Mmm..
Guu vilken härlig kväll, städat, suttit och kollat på en film, lyssnat på bra musik, duschat, målat naglarna och bara gjort massa typiska moa saker, sånt jag tycker om. Och mobilen har varit tyst, inga killar som hör av sig. Hur underbart är inte det då? Just nu helt jävla fantastiskt.
Är trött på er killar, jävligt trött.
Nu ska jag krypa ner, i min ny bäddade säng. Utan nån kille som ligger där och tar plats, är varm och sugen på sex.
Och det ska bli jätte mysigt, ser jätte mycket fram emot det.
Vem fan försöker jag lura?
Ska krypa ner helt jävla ensam i min stora tomma säng, och där ska jag ligger helt själv, alldeles kall och ensam, och nämnde jag att jag var ensam?
Imorgon är kanske en bättre dag.
Ska faktiskt krypa ner i sängen, men iafl så ska jag kolla på Mia & Klara, säsong ett och två.. Så natten blir inte alldeles för jobbig. Härligt va?
Imrn taggar vi jobb.
Jag ska vara jävligt het och sälja som fan.
För ni har la inte missat, jag står på egna ben nu?
Förresten, så JÄVLA godis sugen!
Men levt på soppa idag! Bra moa!
Skulle köra på popcorn dieten, men vi hade inga hemma?
Har ni sett att det regnar ute? På trägårn premiären? Ha ha ha... Det var lite kul tycker jag.
Puss, mjau, natt.
The end.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0