Morgon morgon!

Äntligen lördag!
Dagarna rullar på, och snart är det måndag, och då jävlar händer det grejer! ;)
Förresten.. Jag berätta aldrig om allt på utgången i onsdags, och detta måste bara nämnas!
Stod på dansgolvet med mina partypinglor, och så kommer låten sex on the beach

Klicka på låten för att förstå vad jag menar

Och när refrängen kommer har  jag plötlsigt en juckandes kille mot mig?!
Han skriker ut SEX SEX SEX on the beach! (samtidigt som han typ trycker sig emot mig?)
Asså för det första, han var kort, och biffig? Hur jävla fult är inte det då?
Och för det andra? Hur gammal var han? 93:a kanske? Kände mig som en gammal tant iafl. Försökte slingra mig undan, man han fatta inte, så jag började hoppa där ifrån, hehe.. Uääk!
Sen då..

Kommer en annan kille fram till mig, denne var iafl lång, och hade fina ögon. Men det blev änna för smörigt, när denna låten börjades spela, och han börjer sig fram och viskar att, detta är  min favorit låt,
Sen log han och blinka han åt mig.. Han var iofs ganska söt. Men jag var faktiskt där för att ha kul med mina tjejer, inte ha en massa killar efter mig? Lyser det singel om mig eller?
På tal om det, nu när man är singel, och framför allt på facebook, vad mycket killar man får efter sig?
Asså, inte för att vara sån, borde vara kul. Men just nu äre bara jobbigt? Typ pls, get a life!
haha..
Igår var super mys! Greys Anatomy var awesome! Guuu! Ni som inte sett det än, jag kan säga så här..
Att ni kommer bli chockade!
Nu taggar jag jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0