Jag sa att jag var stark

Sitter här nu, helt om sminkad..
Yes, jag har lipat
som en jävla barnrumpa
Men det är la lite typsikt mnk eller hur?    (moanannykarlsson)
Jag trodde jag var så jäkla stark, så såg jag dig och hela jag brast?
Du är fortfarande jävligt speciell.
Jävligt speciell.

När du grät så visste jag inte vart jag skulle ta vägen, ville resa mig upp och springa fram och säga att allt bli bra. Allt kommer bli bra.

Vi vet inte hur vägen går, men vi hoppas på nedförsbacke resten va? Inte allt för många korsningar o bara nån enstaka uppförsbacke som livet bjur på. Det håller vi tummarna för.

Jag är stark, men ändå svag. Men det är inte min roll i det hela att vara svag nu. Jag är inget offer. Det handlar inte om mig. Man lägger dock skuld på sig själv, känns som om så mycket är mitt fel. Men man väljer sina val om ni förstår. Tror bara det är en enda männsika som läser detta som kommer förstå va fan det är jag skriver om. Men vad spelar det för roll. Jag kan skriva i koder, så får jag skriva av mig samtidigt som ni inte fattar ett skit.
Asbra.

Så, hur min dag har varit?
Åt helvete. Fast samtidigt helt underbar.
Fortfarande bara en männsika som förstår vad jag menar.

Jag är den jag är så mycket på grund av dig, och den du är idag. Det är inte riktigt du.
Men snart så. Jag kommer finnas med, se till att det går rätt till. För de är det som ska hända nu.
Allt ska bli bra nu.


Kommentarer
Postat av: Kikki A

Hej Gumman tack för idag:)

Du vet det betydde sååå otroligt mycket för både mig och (HONOM)

Jag tror vi är två förutom du som förstår!! Och du, du kanske inte vet detta men du är fin även när du gråter. Men du glöm inte (SMINKET) hahaha

du vet va jag menar.

Du betyder även sååå otroligt mycket för mig också inte bara för du vet vem.

Hoppas du stannar kvar hos oss nu och för alltid. Inte bara som vänner utan såååå mycket närmare ...

kram

kikki

2011-05-12 @ 17:59:04
Postat av: Den som alltid kommer stå vid din sida...

Jag finns här för dig hjärtat och du skall veta att du är stark och helt underbar:). Är så glad att du finns i mitt liv och jag i ditt. Var rädd om dig!!

2011-05-12 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0