Internet är tillbaka!

& mitt liv är typ räddat!
Fan vad gött!
Nej just nu i skrivande stund är jag arg, jävligt arg.
Ska försöka släppa det och gå vidare.
Men för i helvete.
Sen är jag ännu mer arg på en viss person.
Ska säga dig att jag har jävligt stor lust att hänga ut både dig och din familj.
Framför allt dig, dra ner dig i skiten, eller jusste du var ju redan där!
Åh! Typ sparka på dig när du ligger ner.
Jag kokar just nu. DU är helt blåst.
Tänker inte skriva så man förstår vem jag menar, vill ju inte bli anmäld för förtal.
Jisses.


Vad gjorde jag igår då?
Var med Hampus, och hans kompisar.
Hade en lång och intensiv sms kontakt med Andreas.
Och vi hamna till slut i en disskusion om kvinnor eller män är "bäst"
- Haha! Klarar mig fint med fingrarna..
-Hur många då?
- Beror på hur fort jag skriver
-Ja kan bara använde en men man kan bara göra en sak i taget...
-Ja jusste du är ju man ja!
-Ja... Men de e nått jag e stolt över!
-En annan klarar ju av flera saker samtidigt.. & Det är ja stolt över!
-Ja men jag kan göra en sak i taget men då blir det ordentligt.. Kvinnor gör flera saker men de blir inte riktigt gjort
-Upp till bevis
-Klart.. Du skulle lämna tillbaka en sten men det har inte blivit riktigt gjort.. Men väskan lämna jag tillbaka ordentligt.
(Har snott en sten av andreas, som vi kalla hans ljugar sten)
- Det har inte med saken att göra"! Det där är ju en vilje sak och jag har inte velat!
-Du menar alltså att män e snällare också?
- Nä! Smartare! Jag fick ju vad jag ville, medan du fortfarande står utan sten!
- Nej, inte smartare snarare opålitligare.
-Allt handlar om list va, och ja har ju lurat tid totalt! Du vet ju aldrig om du får tbx din sten eller ej :)
-Nej.. Men ja kunde inte ha din väska på mitt samvete,,
-Chicken.
Så här höll vi på ( om jag har tråkigt som skriver ner allting) JA!
Men kom med något förslag på vad jag kan skriva för knäckande till honom! Det är alltså jag som börjar skriva längst upp :)
Nu taggar jag jobb med fina påsar under ögonen :)
SEXIGT!
Skulle åkt till garbo idag, får se om jag gör det.
Känns som jag kommer bryta ihop totalt om jag gör det.
Förresten, så här ser man ut när man jobbat MÅNGA dagar i sträck och festat samt vart ute sent på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0