idag kommer min sessa hem!

Idag äre fredag och min lilla prinsessa kommer hem igen !

Även om jag vill sälja henne och familjen som tog henne nu verkade hur bra som helst, så klart det är skönt att få hem henne igen.
Så mycket tid och kraft jag lagt på den hästen, klart hon har en speciell plats i hjärtat.
Men nog om häst prat nu, igår !!
Igår var super kul! :)
Först när man kom in fick vi nått att dricka och så gick man vidare så var det fotografering, så där stod vi Esprit tjejerna! :D Kändes ganska glamoröst att göra så ;)
Efter det var det lite mingel och sen dags för mat, var ganska gott. Har blivit så känslig med maten nu för tiden :/
Var lite underhållning under tiden, och sen spelade the moniker, hade mycket högre förväntingar faktiskt :/
Här är lite bilder iafl
Dom hade dukat så fint!
Bordsplaceringar
Esprit
Tårta!
Malin och Elin och The moniker i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0