Huvudvärk

och den försvinner inte?! Trodde det var lite för att jag var bakis igår. Men idag då?
Fyfan! Så nu laddar jag för att svepa två treo. Men jag tycker det är så äckligt :( Yschh!
Nämnde förresten inte att Gabbsan åkt nu :/ Gjorde hon i onsdags. Men det känns bra ändå.
Förresten.. Jag har så jävla mycket och göra och jag älskar det verkligen, helt jävla underbart.
När jag vakna så kände jag mig som en prinsessa eller nått (förutom den dunkade huvudvärken) sov med utsläppt hår, för ville spara lockarna, och dom är kvar ;) Åh, jag bara älskar håret!
Gjorde det på HairX på kungsgatan, och det kostade 2500 kronor och jag tror jag har i 103 slingor.
Och jisses vilka duktiga tjejer! Det blev suuuper bra!

Mina fina hollywood lockar är gjorda av en babyliss iCurl. Ska nog köpa en sådan, jisses me like!
Sen idag får jag svar om lägenheten. Den måste bli min! Den bara måste!
Nu ska jag försöka kliva ur M´s tröja, hoppade i den dirket när jag vakna.. Tycker det är jobbigt att han är bortrest, men samtidigt har jag en jävla massa att göra så det flyter på liksom. Typ ikväll så ska jag och Sophie fuska :O
Vi ska se Greys säsongs avsnitt! Och det sänds inte förrän nästa onsdag, men den rackarn ska utomlands då.. Så vi kör på myskväll och ser det ikväll istället :)
Och imorgon efter jobbet ska min kära bästase vän dra med mig på crusing i Thn, det kan ju bli kul :)
Och sen på söndag jobbar jag, och efter det så ska jag vara barnvakt, åt lilla Vilgot och Matilda, som jag saknar dom! Dom små rackarna !
På måndag, då jävlar händer det grejer. Jag är ledig, men har en grej uppbokad, som jag lyckades dra med min kusin på. Ha jävligt bra koll på bloggen på måndag kväll och tisdag morgon, hehe.. Då händer det grejer!
Sen på tisdag, ja då ska jag förlänga mina korta naglar. Får passa på nu när man inte har häst och göra såna här grejer. Sånt jag älskar! :D
På onsdag jobbar jag till 20, och efter det så kommer min bästa vän hem till mig, vi ska nog kolla på greys (för andra gången för min del) och äta nått gott, och sen åker vi till landvetter, och plockar upp marcus och hans kompis.
Så jag är verkligen bokad fram tills han kommer hem. Och efter det  också för den delen, då kommer balen och allt sånt. Även sagt att jag kan jobba på dam i sommar, så jag får nog inte mycket ledigt alls. Om dom ringer in mig, men man kan ju alltid hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0