hoppasan då

Jag vet inte vad som hände igår, vilket jävla tramua!
Men det är så det är att vara mig, pratade med Sebbis igår, och båda kommentera att jag har sjukt mycket som händer i mitt liv nu.
Jag hänger nog inte riktigt med.
Nu måste jag skriva till min syster lite,

Sandra, hjärtat mitt.
Som jag sa igår, jag älskar dig
och vi vet inget än.

Men vad som än händer,
så klarar vi det här.
Du är inte ensam.
Aldrig någonsin.

En sån fantastisk och underbar
männsika som du är
kommer fixa detta.

Älskar att ha dig i mitt liv,
trots att jag kan blir helt galen på dig
ibland, kanske kan kalla det syskon kärlek? ;)

Förstår om du är rädd, men det är ju inte ens
säkert det är något,
och du sluta lipa för att du läser det här
vet att du redan gör det.

Ses sen, Puss på dig!
Och vad gör jag nu då?
Jo jag äter frulle, ÅNGEST!
Åt så jävla lite igår så var vrååål
hungrig idag, fyfan
Orka inte lägga nån större kraft på utseendet
idag, så det blev en häst toffs och lite mascara
(Kolla ner vad jag har på mig)
Det var visst svart klätt, från topp till tå.
Ska byta om.
Blev så himla deppigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0