Hatt så hett!

Bara riktigt älskar min nya hatt från Carlings, Mums så sexig den är!
Det är fräckt, ger liksom ett avslut på hela outfiten.. Mm, älska.
Jag är en dålig människa ibland
eller egentligen inte.
Jag har börjat tänka på mig själv
och bara mig själv, enbart mig.
Det är egentligen bra.
För jag är jävligt stark nu. Så här stark har jag aldrig varit.
Och nu står jag emsam (ja, jag vet att det stavas ensam, men jag säger så)
Och det känns bra.
Idag räcker jag ut en hand till en person som sårat mig djupt, som fick mig att
bli jätte svag.
Men idag är jag stark, så jag räcker ut min hand.
Och är fan inte det vuxen poäng vet jag inte alltså ;)
Nu taggar vi morgonmöte!
PUSS MJAU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0