Full fart

Ska dra mig mot jobbet nu

Undra om jag ens får köra? Blev en del ändå?
Vi får helt enkelt chansa.. Va fan, det är la det livet handlar om? Chansningar?
Har en lång dag framför mig på jobbet, tur Nea och Sebba är där! Annars hade det ju fan inte gått :) !
Har jävligt bra jobb kompisar faktiskt!
Sköljer munskölj nu, eller vad man säger.. Ganska gott :) Smakar mint.
Har nått som tandläkarn skrivit ut till mig.. Mun skölj på recept. Värt!
Jag vill tatuera mig mera
Jag vill gå ner mera
Jag vill pierca mig mera
Jag vill shoppa mera
Jag vill träna mera
Jag vill jag vill jag vill!
Nej nu åker jag och myser på jobbet, eller ah snart iafl..
Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0