FREAKY!

Jag spelar musik på högsta volym typ..
Tycker jag hör ett plingande på dörren, min första tanke.
Jävla Sandra, kan hon inte bara gå in!?
Men jag springer ner och slänger upp dörren.
(Obesvera, jag har på mig linne, och kort korta mjukisbyxor? Eller vad det nu är.)
Framför mig står en så välklädd kille så jag typ får chocken? Asså, skjorta, slips kostym, you name it! Och han hade fattat trenden med lila såg jag! Fan, det var riktigt grymt klädd.. ( Man blir lite små skadad av att sälja herr kläder, bl a kostymer hela dagarna)
Känner mig ju väldigt obekväm där i mina kort korta shorts men han ville prata om Tele2.
Gör dom så nu för tin? Istället för att ringa runt?
Snygg frisyr hade han med.
Så ni vet.
Jag var ju iafl inte ansvarig för bredband och telefoni så han skulle komma tbx senare.
Jag digga iafl outfiten. Stenhårt.
Bra jobbat killen!


Tur som fan det var Hello Kitty på dom! Så jag hade lite stil menar jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0