En sån där tisdag

Idag är en sån där tisdag, då man bara känner att va fan!
Kan det inte va nån annan dag men inte en tisdag!
Dom är så sega!
Jag sovit gott, men fan vad hårt jag sovit, drömt en massa. Så vakna med världens huvudvärk.
Usch!
Fick en fråga i ett inlägg längre ner
Postat av: hej

hur kan du köpa en lägenhet? hur har du pengar till det ?

Kan du inte skriva ditt namn? Det är ganska patetiskt?
Men förstår om det är många som kanske undrar.
Så ja, jag jobbar ju en del. Vilket ger pengar som du kanske förstår?
Sen har jag pengar som är sparade åt mig på banken. Som min mormor och morfar sparat sen jag föddes.
Sen kommer mamma och pappa att låna mig dom pengar som fattas. Som jag betalar tillbaka när jag säljer lägenheten.
Så enkelt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0