Dags att blogga lite

Jobbat och städat idag. Precis lagom.


Var full fart på jobbet, helt underbart! När man känner att fan va bra allt går, det bara rullar på liksom :)
Sebbis var där också, han skulle vara modell för torp magasinet :) Så Han var förbo, och sen skulle han shoppa så han måste vart inne hos mig i över två timmar eller nått :) Så var inte ensamt iafl :)
Imorgon äre jag och Nea som jobbar, alltid lika kul :) !
Sen efter jobbet ska jag iväg, undra vart? Hemligt?
Nyfikna.. Imrn kanske ni får veta :)
Så vad gör jag nu en lördag kväll? Super?
Nej har stor städat rummet, så himla härligt, älskar sånt :)
När det är rent och snyggt, då mår jag bra :)
Men ikväll stannar jag nog hemma faktiskt, myser ner mig i min ny bäddade säng. Tror min kropp behöver det.
Ta det lite lugnt liksom.
Imorgon blir spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0