TISDAG 29/3

Idag äre jobb som står på schemat, jajjemen!

Jobbar 9,30-15 idag, brukar vanligvis vara en ganska så seg tid för man jobbar själv oså, men idag kommer en tjej som skall bedömma butiken och vi ska även bygga om min division, vilket ska bli jätte spännande :)
Älskar mitt jobb, verkligen älskar.
Hade en kund som fråga, är det inte tråkigt? Stå här och vika kläder hela dagarna?
Men det är ju inte riktigt det jag gör. Till viss del.
Men det bästa med jobbet är att jag får sälja, stå och prata med folk bju på mig själv och slänga mig in i en roll som kanske egentligen inte är så mkt jag?
Har funderat på det där, jag var väl ganska mycket förr? Liksom tog mega mycket plats överallt, hördes mycket, syntes mycket. Tror inte jag har den rollen längre? Jag mest bara är? Eller? Om ni kännt mig en längre tid, kommentera och säg vad du tkr.

Iafl, tillbaka till jobb snacket, jo jag viker kläder och säljer och jag bygger! Man bygger om så mycket och får pröva sig fram hur det ser ut på väggen och känslan när man fått till något riktigt snyggt,  ja den är oslagbar :)

Bild från turkiet i sommras

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv tack såmtk:) ja jag har sminkat mig själv:)

2011-03-29 @ 08:09:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Härlig bild! :)



Jag tror ringen finns att köpa på Hallbergs guld, de säljer Pilgrim :)

2011-03-29 @ 08:31:30
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: J

Det är du verkligen inte! Alla växer ju upp. Tolka mig rätt :)

2011-03-29 @ 08:37:34
Postat av: Steffie

Du är pappas flicka. Att sälja finns i ditt blod... :)

2011-03-29 @ 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0