Precis just nu...

Ligger jag och funderar på om jag skall gå upp ur älsklings säng eller inte. Jag har kanske panik i nån sekund, tror att jag försovit mig och att hela dagen är förstörd. Jag pendlar antagligen mellan att sova kvar lite till eller gå upp tillsammans med älskling och sen sätta sig i bilen och köra till stallet.
Samtidigt som jag grubblar på vad jag ska ha på mig på jobbet idag.
Yes det är tidsinställt inlägg, tänkte till er morgonpigga människor där ute, jag brukar faktiskt vara en utav dem, men i min pojkväns famn är det svårt att gå upp.

Uppdaterar när jag kommit hem från stallet, håll ut så länge, ger er en dagens outfit innan jobbet också, det kan ni längta till.

Mm, dreggel.

(Idag håller vi tummarna för att mitt paket från http://www.jfr.se/ har kommit)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0