Ny dag nya tag!

Fantastisk dag idag!
Solen skiner, humöret är på topp!

Nästan nöjd med allt idag, trots att jag har en ful period, då allting faktiskt känns fel.

Nu bär det av mot jobbet, hade sjukt mkt att göra igår, hann inte ens klart. Så det är mycket som skall göras när jag kommer till jobbet. Sånt älskar jag. Trots att det tydligen har gett mig magkatarr. Fy fan.
Var en upanddown dag igår, allt var piss och allt var bra. Mest piss, Greys Anatomy var awesome! Älskar det. Och var väldigt mysigt att träffa min kusin igen.
Dock lipade jag på kvällen ändå, hade värsta drömmen och vakna av att jag grät i drömmen.
Hmm, undrar om jag är inne i en depp period? Kan vara så.
Automatisk tror jag det beror på mitt shopping beroende. Har inte kunnat shoppa någonting och det gör mig verkligen nere.
Imrn är det löning och jag kan inte shoppa ändå. Måste spara.
FAN.
Blir dålig update idag, ska iväg efter jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0