Nu börjar det likna ngt

Ja nu har vi kommit en liten bit med designen, jag är inte helt nöjd än, lite grejer jag ska fixa till, men det tar jag inte idag, men nu är det på gång iafl :)  Och jag fixar allt själv, och det är ju första gången någonsin typ :)

Vad tycker ni än så länge?


Vilken låång dag det har varit idag och klockan är bara ett.. Ska snart sätta mig i bilen och åka med min lilla gulidga bil till min pojkvän :) Längesen vi sågs nue :( Så man får ta vara på tillfällena man får.
Tänkte iafl visa er mina tre favoriter från The Body Shop
Dom kan jag bara inte leva utan
Slänger in ett tidsinställt inlägg sen :) Lär ju inte bli mycket skrivet hos min pojkvän, och nu när jag börjar blogga igen, gäller det att satsa sten hårt, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0