Mot stallet

Nu slutar jag och är på väg ut mot min lilla guldiga bil och har riktning mot stallet.

Tidsinställt inlägg, men tänkte ifall ni undrar vart jag har tatt vägen ;)
Förresten, har ni missat att det är vår i luften?
Det har inte jag.
Våffeldan idag, får se om det blir några våfflor för min del, kanske :)
Får ju tänka på det där med vikten. Köpte godis igår för hade en sån piss dag, men gav bort det till Hampus faktiskt, snällt va? ;)
Idag var planerna att min pojkvän skulle titta förbi, vi får se hur det blir med det. Märker jag när jag kommer hem efter stallet, spännande? Ja mycket.

Bjur på ännu en bild, bara för att jag tycker att jag är sådär äckligt jävla normalt fräsch och snygg.
Jag har kurvor, jag är vacker ta mej fan! En oredigerad bild äre till och med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0