Kluven, på mitten?

Vilken jäkla natt asså!
Fy fan..

Är inte våren då man känner, yey fan vad härligt allt är?

Är väldans down för tillfället, känns som om allt går åt pipsvängen.
Är bara ett ställe jag vill vara på just nu, kände mig verkligen så lugn där, och jag släppte allt annat och hade en riktig trevlig stund faktiskt. Dit vill jag nu. Ska ta mig dit så snart jag kan. Faktiskt.

Ska passa på att tipsa om paulmitchell, deras hår inpackning är en gåva från himmelen, dock skäljer jag inte ur min, utan jag tar det i ny tvättat hår istället, håret är ju ganska slitet nu efter den långa vintern, så detta fräschar verkligen upp.
Ska förresten boka tid hos frissan snart, utväxten börjar bli för mycket, och har tröttnat på min röda nyans. Kommer ni ihåg min hår färg när jag tog studenten, den ska jag ha tillbaka :)
Jag och Kajsa

Kommentarer
Postat av: Luka27

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-06-09 @ 12:10:41
URL: http://luka27.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0