Älskar denna tisdagen

En tisdag är alltid en tisdag, dagen efter måndagen och dagen innan onsdagen, onsdagar som brukar vara min bästa och måndagar som jag hatar. Så brukar tycka si så där om tisdagar. Men denna tisdagen, kunde fan vart som en onsdag alltså :)
Började dagen med jobb, och jisses vad kul det var! Vi byggde om hela min division, och det blev så HIMLA BRA, och fick massa beröm för butiken och ja, så himla glá var jag :) Men jobbade ganska hårt så var lite trött när jag väl sluta vid tre.. Men då bar det av mot stallet, jag och sandra är på piss humör båda två,
jag skrattar åt allt sandra gör för jag är över trött och sandra är arg på allt och alla.. Slutar med att Sandra attackerar höbalen och sedan kastar hö på mig, det var faktiskt ganska kul.
Sen stod vi läääänge och borsta våra surtanter ute i solen, sen gav vi oss ut på en liten tur och sen släppte vi lös dom i paddocken, stackars garbo var så trött efter det :) Men tror dom hade ganska så kul ändå :)
Bilder från de kommer imrn..
Efter det tänkte jag bege mig hemmåt, men det serverades ingen mat, så då blev inte sandra av med mig, så vi stod och hängde på Spara ett tag, men det hela slutade som vanligt med en PIZZA, onyttigt, men så inni helvete jävla gott :D
Och nu ska jag nog gå och lägga mig,
så go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0