Sjuk för fan!

Dålig update..
Inte haft tid, ork, lust eller möjlighet.
Har vart hos Marcus, haft super skoj :) Igår vare Smögen som gällde, det var faktiskt ganska så lyckat. Var dock väldigt trött ca fyra på natten när vi kom hem :) Men jag var nykter och körde iafl :)
Idag har jag vart sjuk, eller ah. Jag är sjuk rättare sagt.
FYFAN!
Så lämna min goa pojkvän och ´åkte hem. Ångrar mig redan.
Så va gör jag? Försöker trycka på tangenterna?! Vet ni hur svårt det blir med långa naglar? Huh?
Fyfan säger jag bara.
Vi har besök också, vänner till familjen. Mm, go mat.
Usch..
Vill inte va sjuk idag.
Tror ni jag blir frisk om jag sminkar mig och slänger upp en porrig outfit?
Tvek på det va.
Kommer bilder på fulla studenter snart. Ska bara orka resa mig och hämta sladden till iphonen.
Så här het är jag när jag är sjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0