MÅSTE SKRIVA AV MIG!

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR....!

Sååå!
Nä måste fortsätta!
Ibland, så blir jag så inni helvete grinig, piss off! Jag bara HATAR typ!
Känns som ngt en jävla fjortis skulle skriva. (Ah, eller Sandra) Men det är sant!

Känner att jag bara vill explodera! POFF!
Ut och springa eller nått! Men hur lätt är det när man är förskyld?!
Inte så lätt!!
Känner för att bara slååååå på ngt! (Läs någon)
Kan till 99% säga att min födelsedag kommer bli en pannkaka!
GARANTERAT!
Och då läser ni ikke arga människor, och tycker det att ja med den inställningen så!
MEN det blir ju för fan alltid så, ALLTID!
Tur som fan att mamma och pappa bott med mig i 20 år så dom fattar att jag behöver va ifred när det smälls i dörrar och musiken dunkar på högsta volym. (Dom ber mig inte ens att sänka) Dom bara hjälper mig med lägenheten och håller med om alla val ja gör. Argumenterar inte. Puh. Tack mammi o pappi!
LÄNGTAR till jobbet, vill riktigt gräva ner mig i jobbet! SKITA I ALLT ANNAT!
Imrn så! Kl 9 är jag där, bara för att! För att tänka på nått annat!
Och ni undrar la säkert, va fan äre den bortskämda snorungen lipar för?
Ja ni, fundera på det.
Allt handlar fan inte om pengar. Så ni kan bara hålla käften.
Jag behöver Sebastian! Vår söta praktikant som inte är praktikant längre, som jobbar hos oss! Han är en jävel på att lyssna och tolka mig! Och ha jävligt bra svar. Samma med Nea på jobbet, jävligt bra! Så underbart att vi jobbar tsm imrn. Vi ska snacka skit, OM VI SKA! Mängder!
Har märkt att dom på jobbet pallar mitt humör jävligt bra. Och får mig alltid att tänka efter, utan att vara dömande.
Fyfan, all in på lördag alltså! Verkligen! Än så länge har jag kryp avstånd från krogen. Så får passa på att nyttja det.
Tänkt vad lite som kan sänka en? Idag har jag vart i mitt esse, strålat på jobbet, även efter. Haft en sån givande och grym dag. (Låter jäääävligt lamt) Och sen PANG så är allt borta.
Hade jag inte älskat min rosa Iphone, så hade jag kastat den i backen.. Det brukar jag iofs göra.
Tänk om pappa skulle få reda på det. (Ja, fortfarande en bortskämd snorunge, så pappa har pröjsat min tele).
Nej fuck off.
Nu ska jag duscha.
Imrn är det jobb, och jag kan inte vänta! Kanske vända allt upp och ner imrn?
Why not..
Fyfan!
Pusshej
mjau.
All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)
And (KKKAAAA CHING!)
And take all your money!!
Tack att jag fick ringa idag, höll på att flippa.
Det betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0