Drömmar eller verklighet?

Drömt så fruktansvärt mycket i natt/morse..
Minns att jag var på en fest, där en kille skulle våldta mig, och jag sprang runt där.
Ingen ville hjälpa mig. Så ser jag Fransson, så han hjälper mig till en början.
Sen sätter jag mig i en soffa och där sitter Charlotta, (Hampus kompis, umgås ju inte med dom längre :/)
Iafl, träffa hon och hon var jätte arg på mig, gav mig en riktigt uppläxning. Så då gick jag från festen, hamna i en båt? Och så bada jag och Amanda Sörensen tror jag det var? Vi åkte bakom båten i nånting, Så helt plötsligt fick jag panik, MIN HÅRFÖRLÄNGNING! Man får inte bada med den! Så vi åker in med båten igen. På land möter jag Sandra Bongsjö, (Vi pratar ju tydligen inte längre) Så till och med i drömmen var det spänt att se henne. Hon var jätte full och as kalas.. Så jag börjar lipa... För att jag tror att min hårförlängning är förstörd. Och Sandra trösta mig?
Efter det linka jag iväg ensam på nån väg. Ser ut som nån väg i Ljungskile.. Helt plötsligt är jag typ med i Water for elephants, och har hästar och lejon och en giraff i burar, och jag hade aldrig dresserat dom, men det gick ganska bra, försökte dock prata polska, vilket gick mindre bra.
Helt sjuk dröm? Va fan betyder den? "klippt" bort lite också, bl a att en dam med barn i bilen körde ner i värsta diket och upp igen medan hon glodde på mig, och barnen kolla på Beverly Hills, vilket är mitt favorit program..
Hmm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0