Det jobbiga med lägenhet

Det jätte jobbiga med att total renovera en lägenhet helt ensam är:
Just det, man är helt ensam.
Alla beslut, allt ska bestämmas av mig. Allt går genom mig.
Jag blir galen.
Allt från dörrhandtag till vad jag ska ha för glas eller om man ska ha en inbyggd eller fristående kyl&frys.
Jag blir knäpp på allt som skall bestämmas.
Än så länge har jag bestämt golv och badrum..
Jag blir tokig. På badrummet var de ganska lätt, för där hade man inte super mycket val.
Men tapett? Färger? Tallrikar? Dörrhandtag?
Ja, en ganska fantastisk känsla också, men samtidigt jobbigt.
Kalla mig bortskämd snorunge, gör det.
Jag är en så det är lugnt.
Vad fan ska man ha för soffa dååå?
SUCK!

Ska skapa en ny kategori om min lägenhet.
Ska visa hur den ser ut nu, och sen ska jag visa er att det visst går att total renovera ett kök, sovrum, vardagsrum, hall och badrum på några få veckor.. Ca tre veckor. Allt går om man vill.
Jag ska visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0