Wooppsii?

Vad är det här? Noll blogg lust?
Har hänt mkt men vet inte hur mycket jag får berätta för er? Hmm..
Inte så bra kanske? Förlåt?
Jag taggar iafl Thailand om 28 dagar, och även jul! Jo men jag har faktiskt flyttat, konstigt va?
Jao.. Lite granna kanske. Men så kan det vara... Om jag är nöjd? Absolut! Min lägenhet var döö läcker men det är denna också ;)
Önskar egentligen att jag bara kunde få gå och lägga mig? Ikväll blir det kanske kanske middag med älskling på stan, mysigt som satan?
Jag vet inte vad jag ska skriva? Är ganska frustrerad at the moment. Är sjukt sugen på att jobba på Shell? Börjat tycka det blir roligare och roligare. Ska jobba i helgen och ser fram emot det, som bare den. Jobba på Shell igår och i måndags också. Mhmm.. Så kan de vara.
Efter jobbet åker jag upp till lägenheten och tar det sista tror jag. Ska städa ur den, roligt? Njae. Tog ledig imrn, så ska jag gå runt i den nya lägenheten och grejjsa..
Jag är iafl glad att Josefine är bäst. Så äckligt bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0