Jobba är underbart va?

Har inte så mycket att skriva om?
Jag jobbar och sliter och när jag inte gör det så myser jag med min sambo? Inatt sov jag ensam i vår lya för första gången, aj aj scary! Vi bor ju trots allt på en kyrkogård typ? hihi. Men dom är ju snälla här iafl, ingen som har stört oss iafl. Så vad gör jag när sambon lämnar mig själv? Jo, jag drar igång värsta partyt? Njae inte direkt, kryper ner i vår säng och tar med mig vår nya gemensamma dator, hihi.. Vi har ju köpt en dator tsm och M tycker den ska stå på ett ställe, inte flytta runt den överallt och absolut inte ha den i sängen, så det gjorde jag! Starta den där Fastfive och gosa ner mig under täcket, oj vad mys!
Nu sitter jag på kontoret och läängtar efter min lunch, mango! Mums! Inatt ska jag jobba på shell, tagga! :D Första gången, så ska gå med emma. Ska bli kul :)

Ni får ha en bra lucia,
pusspåerdårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0