Oh my !

NU ska jag hoppa in i bilen och crusa iväg till torp.. Det är ganska mysigt att gå in till jobbet, man ser alla andra butiksbidräden som också är på väg in med sina matlådor.. Mm, mysigt. Gemenskap på något sätt.
Efter jobbet ska jag hem.. Ska bli så skönt! Hoppas älskling kan laga maten idag ;)
Hehe..
Ska försöka få med honom till Ullared imrn, hoppas hoppas! Jag borde lyckas!
Jag vill jag vill! Hoppas på en riktigt chill kväll idag. Hade vart såå gött! Bara ligga i soffan och chilla.
Pizza till och med kanske.. Mm, gott!
Om jag är glad idag eller vad det är frågan om?
Mm, jag tror det faktiskt. Har en bra känsla idag.
Puss på er
Ska bli bätte outfit bilder, så ni får se heeela kroppen änna!
Ska fixa det, iafl
Transparant linne - Beyoung 299:-
Topp - Gina Tricot
Midje höga jeans - Bikbok 499:-
Solglas ögon - Ur&pen 50:-
Armband - Tiamo 249:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0