Jag är så jävla trött på´t!

På allt och inget, alla och ingen!
Äter en äcklig fullkornsmacka med ett äckligt stekt ägg på.. Uuääk!
Är LCHF bra? Eller kommer ja dö i hjärtsjukdom om jag börjar med det?
På tal om hjärtat, det slår fort som fan när jag är i stora folksamlingar, typ som i en butik, åh så rolig!
Nä skämt å sido, så är nog lchf bättre än att leva på knäckemacka och yougurt..
Soppa också, soppa är bra.. Soppa äre imrn!
Typ kantarell soppa, blåbärs soppa, gulash soppa.. Mm, gott äre..
Just nu har jag korsdrag i min lägenhet, underbart! Riktigt vädra ut! Om det stinker här?
Nej, inte mer än underbara parfym dofter, tvätt medel och Cilit BANG! Men tycker ändå om att vädra ut, älskar det rättare sagt.
Min lägenhet blir för övrigt inte så varm, det är skönt. Så när alla dör i sina lägenheter, softa jag lugnt i min soffa utan att dö av värme. Underbart..
Hur jag mår?
Jovars.. Har vart bättre. MEN tog ledigt imrn eftermiddag, så blir bara ett vanligt pass 9,30-17 inte ändå till 24..
Poäng till mig? Jajamen.. Äh, kände det att va fan att hosta upp ena lungan på nån kund är nog ingen hit? Eller? Hmm..
Vi prata resa i min famlij, ah jag mamma och pappa då. Marcus och jag är ju ingen famlij än, nej han bor ju inte ens här liksom :) Nä, jag och mammi och pappi. Dom ska bju! Om jag är glá ? Njae, vi ska inte ropa hej förrän vi är framme.. ( Eller hur fan går det ordspråket?) Nej men jag vet ju inte om jag får ledigt.. Tre veckor, mm.... Thailand.. Mm..
Förresten, Sandra Bongsjö, du! JA du ! Min syrra?! Du kommer fixa alla motgångar du möter. Det vet du va?
Du är den enda människan som kan få mig att bli så arg och så glá på samma gång. Du är bäst helt enkelt. Du klarar fanimej allt? Glöm nu inte det. Morgondagen kommer gå sååå mycket bättre om du sover i natt. Så ligg inte uppe och grubbla. Jag tänker på dig. Hela tiden! Håller tummarna bästa syster!
We're smiling but we're close to tear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0