Don't ax me what my name is, stupid bitch I'm famous

Vart börjar jag undra jag?
Just nu sitter jag och lyssnar på Little Marbles på högsta volym nästan.. (Bra med äldre grannar?)
Och grubblar lite. Vet att det är tusen saker jag borde göra. Men jag orkar inte?
Att jag jobbar varje dag stör mig inte. Det är de enda i mitt liv jag är nöjd över.
Tvivlar på så mycket, känner och tänker på så himlans mycket. Så mycket jag vill. Så mycket jag skulle göra vad som helst för.
Vad är mitt nästa kapitel? Vara kvar på Seven resten av livet? Jobba några månader till på Esprit? Bli arbetslös?`Fly landet? Fan, inte  vet jag? Men ett som är säkert är att jag inte kommer låta ödet ta reda på det.
Jag tror jag vet vad jag vill nu. Men som vanligt med mig, så vet man aldrig riktigt säkert.
Jag är trött på patetiska människor. Så inni helvete trött på människor som inte vet vad dom vill. Som super varje helg och blir fylletjocka, det kan ni ha.
Trött på folk som tror dom vet allt, fast dom själv är jävligt patetiska?!
Förbannad, helt enkelt.
Sängen nu, imorgon är det jogging tur kl 7 som gäller, sen jobb 9.30-17 !
Är ni med? Åh ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0