9 augusti - ännu en dag med jobb

Jajamen, strax på väg mot jobbet.
Skönt ändå. Fick ledigt på Seven, så jag hinner friskna till ordentligt. Hade jag jobbat 15 timmar idag, så skulle jag nog ligga sjuk igen imrn. Så nu gör vi så här. Jag jobbar till Fem på Esprit och sen åker jag hem och lägger mig, precis som igår och i förrgår. Men jag mår lite bättre?
Det är bra när älskling är här, för han åker så himla tidigt på morgonen att han vill sova tidigt, så kvart över nio låg vi i sängen igår. Går och lägger mig samtidigt, det är ju mysigast. Att somna i sin älsklings famn? Det bästa som finns. I natt sov jag tio timmar, kan inte fatta att jag fortfarande är snuskigt trött?
Har en dålig smink och hår dag också. Blä på det. En stor och ond finne på hakan.. Aj aj..
Bränt mig på ugnen också. Det gjorde ont.
Jag är trött på att jobba! Ska greja en del idag, för allt jag tänkte göra igår, blev inte gjort.. En tjej som hjälper oss med merhanasingen kom igår.. Hon tyckte vi skulle göra om butiken. Yey tyckte jag (inte efter att precis gjort om) Hon hade inget annat att göra så därför ville hon det.. Ååh, blev galen..
Så ska ändra tillbaka en del som vi gjorde igår, som hon tyckte men inte jag.. Hehe.. Så går det till på Esprit ibland!
Fan, vad jag snorar och hostar nu då? Usch o fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0