8 augusti - en ny vecka med jobb

En vecka full proppad med jobb igen.  Men bara ett dubbel pass, vilket känns skönt.
Och på lördag är jag ledig, yey!
Då kanske jag och älskling tar oss en tur till ullared, mysigt huh? Mm!
Längtar som fan. På att åka här ifrån.. Om det så bara är för en dag liksom :)
Inte sugen på att dra till jobbet, då måndagar brukar vara min lediga dag liksom.. Men va fan. Bara att göra det, inte så många timmar, 5,5 det klarar jag ju :) Segt att man jobbar ensam utan Nea, men det får la gå :)
Ska grejja lite med skyltdockorna tänkte jag. Men vi har inte fått in så mycket höst varor, så svårt att byta på dockorna.
Hoppas på varor! En hel drös! Iafl 10 lådor! Då har man och göra sådär lagom mycket en hel dag.. Håller tummarna!
Jag och älskling åt ngt så gott igår! Det var typ tacos, eller ah det var tacos, fast vi hade pita bröd istället, så gjorde jag en egen sås, och Mmm va gott! Helt besatt! Ska äta det igen när jag kommer hem från jobbet.
Gott gott gott!
Idag får ni ingen bild, för jag känner mig ofräschast i världen. Så kan det vara ibland. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0