7 augusti

Idag åker kängorna på, och en stor go seglarjacka!
Mmmm!!
Ska även ha med mig en kofta till jobbet, det är burrigt ute, kallt och rått..
Yysch!
Förresten, sett fyra avsnitt av  Pretty little liars nu, eller ah igår, och jag fasta dirket! Jag kommer bli besatt och se klart hela serien på nån dag.. Men aja..
Varför öser regnet ner?
Jo jusste, för jag är sjuk så det regnar så jag får överdrivet mycket att göra på jobbet, jussteja!
Mycket klag och gnäll just nu. Men är inne i en sån period. Satt på min balkong igår kväll och fundera på vad jag egentligen klagar på? Att jag har ett jätte bra liv egentligen. Men det är ngt som fattas..
Undra vad?
Nej nu ska jag göra i ordning för lite jobb..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0