6 - augusti

Ska krypa ner i sängen nu tänkte jag.
Ska bara dela med mig av min dag till er,
snällt va, huh?
Jo jag har spenderar denna fantastiska lediga dag (sjukanmäld) i sängen och sedan på soffan.
Som jag tidigare berättade för er.
Har legat i den där soffan hela kvällen.. Får panik?
Sett på två filmer, båda deprimerande? Som om det behövs nu liksom?
Hmm..
Så här ser jag ut när jag är klen iafl, så vet ni?
Inte alltid hetast på stan, men så kan det ju faktiskt vara ibland. Typ när man smällde in i en vägg igår.
Mumma...
Känner mig egentligen ensammast i världen just nu. Vet att jag inte är det egentligen.
Men ibland gör man det bara... Ikväll är en sån kväll..
Nån som har en kattunge att låna ut? Över natten iafl..
Äh, mot sängen, tar nya tag när jag vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0