4 augusti - solen tack mm, ja!

Blev massage igår ändå, men bara en halv timme så hon kunde lägga rätt alla kotor och knäcka till nacken oså.. Samt fixa bäckenet, det var skevt nämnligen.
Älskling körde mig, tack för det!
Sen laga vi mat och gick och la oss typ halv tio, trötta?
Men känner mig väldigt pigg idag, vilket är bra när man ska jobba 15 timmar.
Underbart?
M tjatar om att jag behöver ta hand om mig själv, men jag tycker jag gör det?
Jag lagar mat varje dag, duschar och håller mig fräsch?
Det han syftar på är ju att jag jobbar så snuskigt mycket, men jag menar pengar?
Sen blir det ju alltid mer på sommarn när alla andra är lediga..
Men jag är nog ganska nära den där omtalade väggen ändå. Men ah.. Lite till iafl.
Bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0