28 augusti 2011

Kaffe!
Choklad!
Pretty little liars!
Ont i knä fan!
Likblek, svart under ögonen. Ända stället på min kropp som har en mörkare nyans just nu tror jag. Så jävla blek att det fan är pinsamt. Svullna och rödspränga ögon? Min kropp skriker på mig..
Helvete.. Jag vill ut och jogga.. Ska jag göra det. Ta lite piller och kämpa på. På tal om piller, går på medcin nu, haha.. Nej inte riktigt, faktiskt L-Argiplex från RFSU, haha, är det ett skämt eller? Nej faktiskt inte. Det ska öka lusten till sex. Nej men så här är det, min vännina (vuxet) börja med dessa kapslar för att bli lite piggare, inget med sex att göra, utan mer bli gladare orka mer. Hon tycker dom funkar toppen, så va fan det kan jag behöva! Går och är fitt sur hela tiden och gnäller, och orkar inget, så jag ger det ett försök.. Tre kapslar ligger och vilar i min mage nu, ska ta två till på kvällen. Ska bli spännande och se om jag blir ett kåt monster eller om jag bara blir glad och pigg :)
Om man skulle ut å gå då? Helvete heller.. Lata mig i soffan då. Mjo kanske.- Men man får ju fan ingen modell kropp av det.. Ska kolla på ett avsnitt av pretty little liars, så snuskigt bra. Säkert som M säger, att den serien kommer hålla på i en evighet och man kommer aldrig få reda på vem som döda Alison..  Sen ska jag ut och fettet ska bort. Ska börja på ph dieten imorn tänkte jag, detoxa kroppen lite. för fan! Maten ska vara i form av puré eller soppa verkar det som, tur jag fick en mixer av farmor då. Jag ska prövat. Så kan vi se på mig.
Lchf, verkar coolt. Verkar funka. MEN KÄNNS FEL! Vill inte flotta mig i fett.. Uuuäk!
Ser fan ut som mens piller.. Det hade vart nått? Lite spoki är dom, men va fan jag är svag! Jag behöver nått...
Förresten, jag är en bokslukare igen och det är härligt! Nu har jag gett mig in på Mia Skäringer, hennes bok Dygnkåt och hur helig som helst. Snuskigt bra, brutalt ärlig!
Förresten, ja jag har morgonrock på mig. Det är mysigt. Nej, soffan, täcket, pretty little liars..
Sen promenad iafl, en sväng runt emaus.
Hörde ni att jag ska öppna butik i stan?
Jodå, det ska jag, vänta lite bara.
Pussciao,hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0