26 augusti 2011

Andra dagen i rad jag går upp kl 06.. Mindre charmigt i dag kan jag ju säga.. Älskling undra om jag var sur på honom, tydligen vart jätte arg i natt, slitit åt mig hans täckte och grejer..
Och när hans klocka ringde och jag vet att jag också ska gå upp, jag då blev jag sur..
Tur att min älskling alltid har så orättvisst bra morgonhumör, han typ studdsar upp hur sängen?
Det gjorde jag igår, inte idag. Fy fan! Men vaken och sminkad är jag. Ätit har jag.
Värdelöst att gå upp så tidigt och jobba, för då äter jag frulle kl 7 och är vrål hungrig kl 12 typ!
Jobbar man själv till 15 blire inge skoj..
Men idag kommer Nea kl 13 och jag har en macka med mig, som jag kan ta där runt 12.
Folk är så beskymrade att jag inte äter. jadajada...
Imorgon ska jag sova ut, som fan! Ska jobba kväll på Seven också, så gäller att vara pigg. Jag menar en lördag, när det är löning. Jag kommer å ha att göra..
Ikväll ska jag o älskling power walka.. Kommer bli grymt! Får fan börja röra på sig lite nu änna!
Nej hämta bilen var det ja, och sen jobbet såklart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0