25 augusti 2011 - bad update, jadajada!

Hade fin besök här igår, släkten! :)
Åt god tacopaj och lite glass och drack kaffe :) Fina paket fick jag också. Super mys!
Frös som sjutton igår på jobbet, så har laddat upp med lager på lager här nu, brrr..! Håller jag på att bli sjuk igen?
Vilken morgon, vakna av att älskling väckte mig lite försiktigt, är inte det de mysigaste som finns? När man vaknar av att nån pussar en på axeln? Mmm!
Så när han åkte till jobbet kl 06 pussa jag han hejdå, och bestämde mig för att det var lika bra att gå upp. Så nu har jag gjort en snabb röjning i lägenheten, och betalt alla räkningar, och jisses så många det hade blivit.
Frukosten är klar, och jag med. Så ska strax sätta mig i bilen och dra iväg till verkstan med den. Den ska få en ny vindruta :) mmm! Så den som ger mig stenskott efter det här blir jag inte jätte lycklig på om man säger så :)
Efter det kommer mammi och plockar upp mig så ska vi dricka lite kaffe ihop, mys!
Sen blir det jobb då såklart, öppnar idag :) Hoppas på folk idag, då det är lön :) yey!
Ikväll kommer älskling och tror vi bara ska slappa, ligga i soffan och bara mysa! Det hade verkligen vart ngt :)
Mys mys!
Så mys sugen? Hmm.. Kul det istället för pms iafl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0