15 augusti 2011

Ojj.. Vad hände med 14 augusti.. Jävlar vad fort det gick.
Iafl igår var jag med älskling och jobbade på seven.
Hade ett ganska roligt pass till slut :) Men i början var det riktigt jobbigt..
Idag  var det dags för besiktning av lägenheten.. Nio snubbar ramla in här och var högt och lågt och kollade..
Den ena snubben försökte förklara för mig att med dom dusch dörrarna jag har valt, så rinner det alltid ut vatten.
Tur man har vart med förr, för jag kunde vackert säga att, nej så är det inte alls! För där jag bodde innan hade jag exkat likadana dörrar och det rann aldrig ut ngt vatten.
Tror ni han blev lite förvånad eller? Det blev han!
Men dom skulle iafl kolla på det.. Bara för jag är tjej och ung ska man inte kunna göra hur som helst.
Fast dom var trevliga, hälsade och skaka hand allesammans..
Nu ska jag iväg och träffa Vilgot och Matilda, ska bli sååå kul ! :) Var riktigt längesen jag träffa dom nu.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Tess

sv: tack ska du ha! Du får jätte gärna följa den så att du inte missa något som tillexempel de tävlingar jag har ibland :)

2011-08-15 @ 11:37:42
URL: http://tessolsson.webblogg.se/
Postat av: Tess

Skepp o'hoy!

DagensBlogg-tävling är igång igen! Ta chansen att vinna en finfin länkning!

http://tessolsson.webblogg.se/2011/august/dagensblogg-2.html#comment



ARrrggh!

2011-08-16 @ 09:59:52
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0