13 augusti 2011

Vilken dag!
Heeelt underbar!
Älskling och jag åkte tidigt i morse till Gekås Ullared!
Om det var kul? Ohja!
Fynda en massa! Bland annat ett glittrigt iphone skal och headset med diamanter på, cute huh?
Sen en massa praktiska saker till hemmet, sånt som jag också älskar att handla.
Nått jag förvånades över att alla var så sura på varandra på centret?
Personalen var inte jätte trevlig och inte vidare hjälpsam och även familjer och par hade en otrevlig ton emot varann.. Jag och M hade ju kul när vi var där, eller liksom vi hade ju inget tjaffs eller tråkig ton emot varann.
Jo jag skulle säga att vi hade kul.
Mysig roadtrip med älsklingen med andra ord.
Nu är det spagetti och köttfärs sås på schemat, älskling lagar :)
Och sen bär det av mot Munkedal, JLT spelar ikväll så vi ska lyssna på dom.
Imorgon är det jobb på seven. Men det känns okej, nu när jag haft en sån fantastisk dag.
Mmm, love it!
JLT - High speed daddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0