Vaken och pigg som fan

Blev ingen nattmacka igår..
Men lite fil och en banan slank ner innan jag blundade.
Och nu sitter jag här och äter frulle.
Frulle är la det bästa på hela dan va? Det tkr nog iafl jag.
Lyssnar på bra musik och väntar på att kl ska bli elva.
Var ju hemma hos Hampus igår, och eftersom jag drack så kom Josefine och hämtade mig, detta betyder att jag är billös.. Känns jätte hemskt? Så ska åka till stallet tsm med Sandra.
Sitter redan i ridbyxor, beredd :) Ridbrallor är nog fan det skönaste plagget. Älskar att gå runt i mina brallor.
Förresten, vet ni vad? Pratade med min chef igår, och jag kommer få fast jobb! Härligt !
Helt underbart!
Brrrr.. Svalde ner en treo just nu, fyfän vad äckligt?
Ni får ingen bild på maej nu, men tänkte klicka iväg lite kort från stallet sen, blir nog att vi rider om sandra får bestämma suck..
Förresten ni som bor i Uddevalla, vad är bäst? Att bo vid Sommarhemmet eller Äsperöd?

Nej nu ska jag grejja i ordning lite här, och dricka mer kaffe.
God morgon på er!


Ska ja bli ljus igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0