Va i helvete

Jo men tjena hallå! Dålig update. MEN mitt internet är paj. Och har inte orkat blogga från iphonen. Men nu gör jag det för jag har sååå mycket att berätta. Idag t ex har jag jobbat i tretton timmar, 13 timmar gott folk! Fi fan! Inventering heter det, invetering och stängning... Så bökade kl 7 o morse och slutade 20.. Yey! Allt har gått galet fort och vi har fan inte vart på latsidan! Nu börjar min kropp känna av att det var ett tag sen man var ledig. Uusch! Men det blir ju pengar iafl ;) nä, jag trivs jätte bra på jobbet faktiskt :) Helt underbara arbets kamrater. & hur det går med gabbsan? Jo, allt verkar flyta på bra, ska hälsa på henne på söndag :) Min bebis!! För övrigt så ser mitt rum ut som själva fan.. Kläder o grejer överallt! Inte likt mig :( Så äre när man jobbar hele tin.. Vad mer kan jag berätta? jooo ska boka tid för hårförlängning imrn, jippie ;) Kommer bli awesome :D kan ju dock inte lägga in ngr bilder från den här jäkla iphonen! Yyyysh! Men nu ska jag inte städa rummet eller ngt annat jag borde göra, jag ska krypa ner i sängen och kolla på greys. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0