Och hur går det då?

Jodå!

Jag kämpar.
Har ju åkt på en lätt förskylning så håller mig till promenader resten av veckan.

Inga mått har ni fått, stackare..
Men lite av det jag äter kan jag bju på
Igår vart det inte så mycket
Frulle, Två grova mackor, ett ägg, och en tallrik hälsofil
Mellanmål, en banan
Lunchen, bestod av tonfisk, tomat, gurka och gräddfil + en majskolvar, ( mycket små)
Mellanmål, två knäckebröd (inget på)
Kvällsmat, Hälsofil med musli i, och två små mackor
badass..
Idag blir det inte så mycke bätte
Frulle, hälsofil med musli
Lunch Omelett med tomat i + två råa morötter
Mellanmål, två knäckebröd (inget på)
Kvällsmat, vet inte än
Min vikt har minskat: 3,5 kg

Vet att jag borde hoppa brödet, men det är så jäkla gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0