Ny dag, nytt liv!

Idag känns det som om jag börjar om från början, en liten ny start helt enkelt.
Allt som fattas är ju egentligen min lägenhet då men.

Igår var helt okej, jag var inte lika förstörd som jag trodde jag skulle vara.
Och stallet hon åkte till var hur mysigt som helst. Och Gabbsan var hel lugn.
Trodde hon skulle bli lite svettig eller så i transporten, men inte det heller.
Super cool häst verkligen. Åh vad jag kommer sakna  henne.
Så ett tag framöver kommer det nog en hel del häst bilder, men det får ni leva med!
Idag så ska jag byta däck på bilen, så ska snart köra ner den till däck firman, men kära kusin skall med, och efter det drar vi oss mot torp.
Härligt, min sista lediga dag i April och vad gör ja? Jo, åker till torp. Komiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0