Nu ungefär

Är jag nog på väg mot min kusin :)
Det är Greys Anatomy kväll på gång!

Tidsinställt inlägg, men det är en ganska bra funktion faktiskt :)
Kan avslöja att jag ska flytta snart, har lite alternativ, så ska gå igenom dom med min kusin, hon är perfekt att prata med när det gäller något tungt och jobbigt, för hon är alltid ärlig och säger vad hon tycker.
Sånt är skönt!
Och det är bra att få någon annans åsikt om saker och ting.
Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt än.
Antagligen kommer väl Macki hit,
men jag vill hitt på något skoj på fredag.
Sista helgen jag är ledig på äckligt länge, men pengar pengar!
Ska jag nu få ngt eget, så är det på tiden att det ramlar in lite cash..
Fy fan för att vara fattig.
Pengar är allt, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0