Måndag, redan?

Ojdå.. Det vart inge bra på blogg fronten.
Men vad gör det? Ni tittar ju in här ändå :)
Såå, vad har jag gjort?
Mycket.
Efter jobbet i söndags hämtade Hampus mig, så åkte vi hem till honom och grillade lite.
Så kollade vi på Stockholm - Båstad, haha fan vad kul ;)
Runt tio kom min "syster" Inte riktiga syster då, jag har ju ingen, men Sandra kom iafl och plockade upp mig.
Där efter åkte vi till Sunningen, och vilken jävla drama det blev där då när min telefon ringde..
Jisses..
Efter det åkte vi hem till Sandra och bestämde oss för att ta en promenix, gött!
Sen nästan mitt i natten kom Marcus, så då gick vi en promenad vi också.
Var en spännande dag, med mycket som hände :)
& idag då... ? Jo, macki åkte i morse och då åkte jag till stallet och spendera några timmar där, jag och Sandra satt ute i hagen, så jäkla mysigt!
Efter det drog vi hem till henne och lagade pannkakor, fy fan vad mätt jag blev "/
Usch, blev änna för mkt när man inte ätit något på hela dagen..
Och tro det eller ej, när jag höll på att somna på soffan bestämde vi oss för att gå på promenad, så det gjorde vi, var ute iafl över en timme :)
Och nu sitter jag här, har lite små ångest över att min lediga dag snart är slut, och de är dags att samla krafter för jobbet imrn..

Långt inlägg? Mjo, jag vet det bara blev så.
Usch har både sovit och ätit dåligt denna helgen, kroppen är helt i obalans..
Så blir nog sängen för min del strax.
Ni får ingen bild, är för ful för det idag.
Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0