jajamen!

Herrejisses!

Haft super kul på jobbet!
Var hur kul som helst, mår verkligen bra på jobbet. Räcker typ jag kommer in i butiken så blir jag genast gladare.
Och vet ni vad.. Kommer en tjej och kollar på Garbo imrn.
Puh, min älskling :( Vet att jag inte har tillräckligt med tid till henne. Så jag vet ju att detta är det enda rätta, egentligen :( Men det är fan inte lätt alltså..
Nej nu ska jag välja kläder tills imrn, och sen ska jag ut och springa röven av mig i piss regn.
Jag och Sandra hetsar..
Sandra slår du detta?

frulle Yougurt
mellanmål banan
lunch gulash soppa
mellanmål äpple
middag omelette och tomat


Jo men jag gillar den.
Ja gillar´t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0