Jag spydde?

Det händer aldrig. Aldrig någonsin.

Var en LUGN kväll igår, det var det verkligen.
Började med några glas champang, Mm vad gott det var!

Sen gick jag ner till sandra, vi hade ganska skoj flumma runt som vanligt. Sen kom det lite fler folk och efter ett tag drog vi ner till stan.
Där han jag träffa min bästa Josefine i nån minut.

Sen gick vi in på Harrys, jag gick in tog ett glas vatten och gick igen.. Vandra ner på Kungsgatan och mötte massa konstigt folk som jag kände. Bland annat Alija, ett gammalt ex till mig, eller ah om vi nu var tsm? Iafl, så tänkte jag han skulle kört mig hem, som en annan gång. Men inte det, han skulle bara komma och störa mig på jobbet idag sa han.. Elaking!

Så fick bli en taxi hem, och när jag låg nedbäddad i sängen framför Mia och Klara, var klockan bara 00,45 och jag var inte full. Hade inte vart det på hela kvällen. Vart ju bara lite champang och 5 cider.

Men idag, fy fan vad dåligt jag mår!
Fick i mig två skedar yougrt och ett bett på mackan.
Sen spydde jag. Jag kräktes upp det.

Dom som känner mig vet att jag spyr inte, hur äckligt det än låter men jag vet inte hur många som stått på fingrarna i min hals när jag inte kan spy, och spyr jag när dom stoppar ner sina fingrar i min hals? Nä! Inget funkar. Men nu, reste jag mig gick fram till toan och spydde. FY FAN. DEt som jag hade ätit till frukost alltså (två skedar yougurt och ett bett på en macka) Kom på att jag inte åt igår typ. Därför så bakis?
Men nu mår jag inte illa iafl. Bara dunkande huvudvärk.

Nu ska jag göra mig i ordning till jobbet. Jag är taggad. Så jävla taggad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0